ΕΚΛΟΓΕΣ 25ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

ΕΚΛΟΓΕΣ 25ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

14 Σεπ 2012

Με αφορμή τον θόρυβο για το "φακελάκι" στο Π.Π.Ν.Π.: Αίμα, τιμή και Μεσαίωνας

 του Τάσου Γιακουμή, γιατρού.

Αίμα (μαύρο, άσπρο), τιμή (δημοσιογραφική, δικαστική) και Μεσαίωνας “UFO εθεάθη πάνω από την κορυφή του Παναχαϊκού και αποβίβασε 3 διλοχίες ταγματασφαλιτών...” Πως θα μας φαίνονταν αν δημοσίευμα καλής εφημερίδας ή site των Πατρών -και όχι μόνο- δημοσίευε μια τέτοια είδηση;
Και μάλιστα πρωτοσέλιδα; Την ώρα που με απόφαση της task force (του κου Ράιχενμπαχ) η κυβέρνηση και ο κος Μυτιληναίος έστηνε σε κάθε καμένο δάσος ένα δάσος ανεμογεννητριών και επέβαλε φόρο πράσινης ενέργειας στη ΔΕΗ και στο βαλάντιο των Ελλήνων;
Μάλλον, θα λέγαμε, κάποιοι πάνε να κουκουλώσουν το σκάνδαλο και μας λένε παραμύθια που αποπροσανατολίζουν.

 
Την ώρα, λοιπόν, που διαλύεται η δημόσια υγεία και καταγγέλλεται η γενοκτονία που συντελείται στη χώρα μας με εκατόμβες απελπισμένων που δε μπορούν να πάρουν φάρμακα ή δε μπορούν να πλησιάσουν τα νοσοκομεία ή οι λειτουργοί της υγείας δε φτάνουν, τα υλικά δε φτάνουν να λύσουν τα προβλήματα και ο υπουργός Υγείας ευχαριστεί δημόσια τους δολοφόνους-εταίρους-δανειστές, την ίδια πρωία, σε πρωτοσέλιδο, διαβάζουμε για γιατρό που χρηματίστηκε και καλέστηκαν τα πανταχού παρόντα καλόπαιδα να σπάσουν στο ξύλο το γιατρό που δεν έδωσε πίσω το φακελάκι μιας και ο παππούς πέθανε...άρα ο γιατρός δεν τα 'βγαλε τα λεφτά του.
Κι επειδή η δημοσιογραφική σκαπάνη έσκαψε κι άλλο, αποκαλύφθηκε επιστολή αναπληρωτού βουλευτού του εν λόγω μορφώματος να παραδέχεται ότι δεν εδάρη κανείς, ότι ήταν παρών στην προσπάθεια “επιστροφής” του φακελακίου των 2.500 ευρώ και ότι όλοι τους καλούν για να αντικαθιστούν τις υπηρεσίες που το κράτος αρνείται να επιτελέσει.
Ας αναλογιστούμε, λοιπόν, τι ρόλο παίζουν αυτού του τύπου τα δημοσιεύματα, ιδίως τώρα που έχει προηγηθεί το σπάσιμο των πάγκων στα πανηγύρια από Καραϊσκάκηδες και Καιάδες ακριβώς την ίδια ώρα που διαδήλωναν χιλιάδες σε Θεσ/νίκη και Χαλκιδική και τα μέτρα που υπαγόρευε η τρόικα στα εγχώρια μειράκια μας γυρνούν στα βάθη του Μεσαίωνα.
Και οι δημοσιογράφοι που σπεύδουν να “γαργαλίσουν” το κατώτερο θυμικό ενός αποσβολωμένου και εξαντλημένου λαού για να δικαιολογήσουν τα ολίγα που τους έχουν μείνει προς είσπραξη, ας μελετήσουν το άρθρο της εκλεκτής συναδέλφου τους κας Γ. Κοντογεωργοπούλου (“Θα φωνάξω τη Χρυσή Αυγή”).
Μάλιστα, τώρα τελευταία, επειδή το κράτος δεν έχει και πολύ αίμα να δώσει -επειδή ο κος Τόμσεν δεν έκοψε κονδύλια για ψεκασμούς κουνουπιών και ενέσκηψε ο πυρετός του Δυτ. Νείλου και αποκλείστηκαν οι αιμοδότες- οι σωτήρες του τόπου καλούν σε αιμοδοσία από Έλληνες μόνο για Έλληνες. Δυστυχώς, αγνοούν ότι την εθελοντική αιμοδοσία την ανέπτυξε ένας λαμπρός -πλην όμως κομμουνιστής- γιατρός ονόματι Μπέθιουν κατά τον ισπανικό εμφύλιο πόλεμο και έκτοτε δεν εβρέθη τρόπος διαχωρισμού από ποιον είναι η κάθε μονάδα αίματος.
Κάτι προσπάθησε ο Ερυθρός Σταυρός των ΗΠΑ κατά το Β' Παγκόσμιο πόλεμο υπό την καθοδήγηση της εκλεκτής στο εν λόγω μόρφωμα Κου Κλουξ Κλαν για να φτιάξει διαφορετικές τράπεζες αίματος για λευκούς και μαύρους, αλλά ένας από τους ελαχίστους νέγρους γιατρούς ονόματι Ντοζ τους χάλασε τη μαγιά. Έκτοτε, όπως είπαμε, τα αίματα ανακατεύονται.
Κι επειδή όλα έχουν και την ποινική τους διάσταση, ας αναρωτηθούμε δημόσια για τα αντανακλαστικά των λειτουργών της Θέμιδος. Από πότε φήμες φτιαχτές επιτρέπεται να διασπείρονται ως πρωτοσέλιδα, χωρίς καμιά διασταύρωση και να αναπαράγονται μέρες ολόκληρες εγείροντας ζητήματα που άπτονται του κοινού εγκλήματος;
Από πότε κάποιος παρών σε πράξη χρηματισμού δε λογίζεται συμμετέχων σε αυτή εφ' όσον δεν την καταγγέλλει αυθωρεί και παραχρήμα;
Από πότε εκκλήσεις για αίμα επιτρέπεται να νομιμοποιούν το διαχωρισμό των ανθρώπων βάσει χρώματος, επιλογών ή άλλων ιδιαιτεροτήτων;
Επειδή μας διαβάζουν και παιδιά και έχουμε και ένα σωρό δουλειές να κάνουμε μπας και σωθεί τούτη δω η χώρα -με το λαό της, ελπίζουμε- ας αναλογιστούμε πόσο μας βοηθούν οι επικύψεις μπροστά στην αμορφωσιά και στα κατώτερα αισθήματα του ανθρώπου, όπως η αυτοδικία (και μάλιστα η ..ντεμέκ, όπως λένε οι πρόσφυγες της Μ. Ασίας) ή η διάλυση της κοινωνικής συνοχής που επεξεργάζεται σαν την ελληνική εκδοχή του δόγματος του σοκ η ντόπια και ξένη τραπεζοκρατία και τα μορφώματα που δημιουργούν χρησιμοποιώντας τα σαν φύλλα συκής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ